Wil je een project op poten zetten, maar mis je een creatieve motor? Ontbreekt de samenhang in de communicatie-uitingen van je concept? Is 'communiceren' iets wat je erbij doet, maar heb je geen idee of het effect heeft? Heb je een ideeëngenerator nodig? 

 

Hoe Vedder is graag de partner in crime om samen met jou of jouw team een concept te ontwikkelen of een project vorm te geven, waarbij expertise nodig is op het gebied van (creatieve) communicatie. Hoe? Door middel van storytelling, praktische tips en middelen die net even anders zijn én oog voor vorm en inhoud.

Take a look!
 

ONTWIKKEL EEN NIEUWE KIJK OP ZAKEN

Als je communiceert doe je dat altijd om iets te bereiken. Je wilt de ontvanger overtuigen of informeren, zodat hij of zij zelf zo goed mogelijk een mening kan vormen. Of misschien wil je dat de ontvanger iets doet, in actie komt of wil je juist een emotie overdragen. De inhoud en vorm van een boodschap hangen altijd af van het doel dat je wilt bereiken. Originaliteit en eigenheid spelen hierin een grote rol: hoe, wat en vooral waarom. Want je wilt dat jou uitingen herkenbaar zijn, 'likes' opleveren en betekenis hebben!

  


LIDIA VEDDER

Telefoon: 06 146 477 82
E-mail: info@hoevedder.nl

 

KVK 57162778

 

Powr.io content wordt niet weergegeven als gevolg van je huidige cookie-instellingen. Klik op het cookiebeleid (functioneel en marketing) om akkoord te gaan met het cookiebeleid van Powr.io en de content te bekijken. Je kunt hierover meer lezen in de privacyverklaring van Powr.io.

EXPERTISE


Selfmade fotograaf & stylist | 'School of life'

Professioneel geregistreerd life & loopbaancoach | Balansgroep

DTP-er/ vormgever | House of Media

Marketing & Communicatie | Hanzehogeschool /Hotelschool

Gewerkt voor o.a.:
Van der Valk, Scholengemeenschap Winkler Prins, Herinneringscentrum Kamp Westerbork, Univé Verzekeringen, Rabobank, Communicatiefestival, Garage TDI Theater, Roodpaleis en verschillende zzp-ers.

Laat je waardering achter of lees wat anderen van Hoe Vedder vinden.

 

MISSIE

"Handen en voeten geven aan verhalen die een (groter) podium verdienen, zonder luchtfietserij, door aandacht en kleur te geven op de vragen 'wat' en 'hoe', maar vooral WAAROM."