VERTEL EEN VERHAAL

Wil je iets posten op social media, maar weet je hier geen verhaal aan te geven? Schud je geen aanstekelijke mailing uit je mouw? Wil je bloggen en krijg je die eerste zin niet op papier? Kun je het juiste beeld niet bij de juiste woorden vinden?

 

Maak gebruik van (visuele) storytelling! Onderscheid je op een originele manier van alle dertien in een dozijn communicatie-uitingen met (saaie) feiten, data en omschrijvingen. Hiermee vertaal je jouw visie in een persoonlijke en verhalende boodschap, waardoor je meer betrokkenheid creëert. Deze vorm van verhalende communicatie krijgt meer aandacht, waardoor je call to action en attentiewaarde wordt vergroot. Goede verhalen gaan namelijk om mensen, hun behoeftes en verlangens. Niet over producten en bedrijven (gaap). Organisatiegerichte en beschrijvende content hebben een snel commercieel doel. Dit zijn vaak one-night-stands: leuk voor even, maar op lange termijn heb je er weinig aan. Ik kan je op de volgende manieren ondersteunen in het vertellen van jouw verhaal:
 




LIDIA VEDDER

Telefoon: 06 146 477 82
E-mail: info@hoevedder.nl

 

KVK 57162778

 

Powr.io content wordt niet weergegeven als gevolg van je huidige cookie-instellingen. Klik op het cookiebeleid (functioneel en marketing) om akkoord te gaan met het cookiebeleid van Powr.io en de content te bekijken. Je kunt hierover meer lezen in de privacyverklaring van Powr.io.

EXPERTISE


Selfmade fotograaf & stylist | 'School of life'

Professioneel geregistreerd
life & loopbaancoach | Balansgroep

DTP-er/ vormgever | House of Media

Marketing & Communicatie | Hanzehogeschool /Hotelschool

Gewerkt voor o.a.:
Van der Valk, Scholengemeenschap Winkler Prins, Herinneringscentrum Kamp Westerbork, Univé Verzekeringen, Rabobank, Communicatiefestival, Garage TDI Theater, Roodpaleis en verschillende zzp-ers.

Laat je waardering achter of lees wat anderen van Hoe Vedder vinden.

 

MISSIE

"Handen en voeten geven aan verhalen die een (groter) podium verdienen, zonder luchtfietserij, door aandacht en kleur te geven op de vragen 'wat' en 'hoe', maar vooral WAAROM."